SIRA NO | AD SOYAD | BÖLÜMÜ | GÖREVİ |
1 | Mehmet KAYFECİ | Şef | İdari ve Mali İşler Müd. |
2 | Hatice ŞENGEL | ATT | Sağlık Bakım Hiz. Müd. |
3 | Özgül ŞAHİN | Hemşire | Kalite Yön. Direktörü |
4 | Serpil ASLAN | Hemşire | Otelcilik Hiz. |
5 | M.Muhsin ALTINOK | Ebe | Hasta Hakları |
EKİBİN GÖREV TANIMI
1. Hasta ve yakınlarına ait görüş ve öneriler ile hasta hakları kapsamı dışında kalan şikayetler kalite direktörlüğü tarafından değerlendirilir.
2. Hasta hakları kapsamına giren şikayetler hasta hakları uygulamalarından sorumlu birim tarafından, değerlendirilir.
3. Hasta / hasta yakınları ve çalışanlar şikâyet ve öneri kutusu; herkesin kolaylıkla görebileceği bir yerde boş form ve kalem bulunacak şekilde bulundurulur.
4. Kalite Yönetim Direktörü bu formları haftalık periyotlar halinde toplar ve kayıt altına alır. İlgili ayın sonunda yapılan toplantı ile bu şikayet ve öneriler değerlendirilir.
5. Öncelikli olarak müdahale edilmesi gereken geri bildirimler en kısa zamanda ele alınır.
6. Web sayfasından yapılan şikâyet ve öneriler İdari ve Mali İşler Müdürünün mailine düşer. Alınan çıktı ile ilgili başhekim bilgilendirilerek ay sonunda yapılan toplantıda değerlendirilir ve gereken düzenleyici önleyici faaliyet başlatılır.
7. Formda iletişim bilgisi verilmiş ise ilgili kişi bilgilendirilir.